Alexh33

Trevligt Trevligt!

Av alexh33 - 2015-04-28 23:40

Hey  !

Hoppas alla mår bra för det gör jag! Speciellt när jag möts av allt Hat när jag loggar in på MSP och min Blogg 


Så gulligt. Men vill bara påminna ER som skriver om att era IP-adresser loggas när ni skriver!    Så det


Är inte så svårt att spåra... 


JaJa Tragiskt att en del inte har ett liv så dom försöker förstöra andras liv med hot och annat elakt, men vet ni


en sak JAG BRYR MIG INTE! Men det finns andra som är  väldigt intresserade av mycket av det som skrivs! 


  

Tråkigt Inlägg detta blev, jätteledsen! Hoppas nästa blir roligare     .


Kramar Från mig!   


 




 
 
Ingen bild

Caty

1 maj 2015 17:06

Vad elakt av alla personer jag vet hur det käns och mest för något man inte har gort eller att någon blir arg av ingentin

alexh33

2 maj 2015 23:08

mm tråkigt av dom :(

 
Alexandra stan lollipop

Alexandra stan lollipop

1 maj 2015 22:23

Hej det är alexandra dom e dumma som skriver så du e underbar😘😘

http://Msp

alexh33

2 maj 2015 23:05

Hej min vän ♥
Tack för det ;) dito

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards