Alexh33

Olala!

Av alexh33 - 2015-09-30 23:00

Hej!

Nu är jag tillbaka   , IGEN. Hoppas ni mår bra och att ni haft en underbar sommar. Nu har vi ju


gått i skolan ett tag så sommaren känns ju som om den var för länge länge sen men ändå!


Jag ville ta upp en sak som jag säkert skrivit om förut! Tusen tack för alla fina presenter   verkligen


jättegulligt! Men snälla ge mig inte något, bättre att ni sparar era sc.   


Och så är det Rare vecka på Msp och alla shoppar som dårar   hahaha. Och snake tatoon kom idag också!



Men imorgon är det nytt tema. Undra vad det blir då? Måste vara svårt för dom på MSP att hitta på nya



teman nu när det varit så många olika redan hihi. Men det blir säkert bra   .



Ja ja måste gå och lägga mig typ nu så natti natti alla så hörs vi! Kram från mig.   Lägger ut en bra låt också!




 







 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards